KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MYŚLIBORZU
Komendant Powiatowy Policji w Myśliborzu poszukuje kandydata na stanowisko:
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2020 – starszy inspektor WRD
nazwa stanowiska starszego inspektora
do spraw Wydziału Ruchu Drogowego
w Zespole KPP w Myśliborzu
Wymiar etatu: 1 etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Myśliborzu
ul. Łużycka 21A
74-300 Myślibórz
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Myśliborzu
ul. Łużycka 21A
74-300 Myślibórz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikowanie i modyfikowanie zawiadomień o wykonaniu środka karnego,
- wystosowywanie wniosków o skierowanie kierujących na badania psychologiczne i lekarskie,
- współpraca z podmiotami pozapolicyjnymi w zakresie zdarzeń drogowych,
- wprowadzanie zawiadomień do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego,
- wprowadzanie orzeczeń, wyroków do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (karty informacyjne)
- wprowadzanie i modyfikowanie danych do systemu SEWIK z kart kolizji i wypadków drogowych,
- wprowadzanie i edytowanie kart MRD 5/1
- zapewnienie obsługi sekretarsko-biurowej naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KPP w Myśliborzu,
- wystawianie zaświadczeń i udzielanie informacji o ilości punktów karnych (RD),
- wysyłanie codziennej korespondencji Wydziału Ruchu Drogowego,
- bieżąca archiwizacja.
Warunki dotyczące pracy:
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu 4 godziny dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Powiatowej Policji w Myśliborzu – ul. Łużycka 21A na parterze, pokój jednoosobowy , wyposażony w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku i pomiędzy piętrami.
Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony jest w windę dla osób niepełnosprawnych wyłącznie przy wejściu do budynku komendy. Brak jest możliwości przemieszczania się między piętrami dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3210,09 zł + dodatek za wysługę lat.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze związanym z informatyką
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej(Dz. U. 2020 r, poz. 265) Rozdział 1-9.
- znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz.110).
Dział I, II Rozdział 5 Oddział 5, Dział III Rozdział 2a, Dział IV Rozdział 1a.
- znajomość ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020 poz. 1268).
- znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie
postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego (Dz. U. z 2012r. poz. 488).
- znajomość biegłej obsługi komputera.
- znajomość obsługi programu Microsoft Office Excel,
- umiejętność redagowania pism.
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez organ Policji, ABW lub SKW albo złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- cv i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29 grudnia 2020 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Myśliborzu
ul. Łużycka 21A 74-300 Myślibórz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2020 – starszy inspektor WRD
Dane osobowe - Klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych jest Komendant Powiatowy Policji w Myśliborzu Komendy Powiatowej Policji w Myśliborzu, ul. Łużycka 21A, 74-300 Myślibórz.
Inspektorem danych osobowych jest Pełnomocnik Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Myśliborzu, tel: 47 7824583, e-mail: iod.kpp.mysliborz@sc.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Myśliborzu ul. Łużycka 21A, 74-300 Myślibórz .
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
-
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy
od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
47 7824581